Publicera inlägg på Instagram via datorn och Facebook

Tycker du att det är skönt att publicera inlägg på Instagram via datorn, eller har du svurit över att det inte går? Det har länge funnits tredjehands-alternativ som Later eller Sprout. Men nu har Facebook släppt sin egna lösning där du via Facebook Creator Studio kan publicera och shemalägga dina Instagraminlägg.

Så självklart har vi sett till att knåpa ihop en liten guide för hur du gör.

Vi börjar med att koppla ihop dina konton:

  1. När du kommer in i Creator Studio, kolla först så Instagramsymbolen i toppen är markerad, då blir även listen lila och du ser dina anslutna Instagramkonton.

  2. Lägg till nytt konto genom att klicka på knappen “Lägg till Instagram konto”.

3. Godkänn att Facebook ska få Instagram åtkomst

4. Skriv in dina användaruppgifter för Instagramkontot du vill lägga till och klicka sen på Logga in.

Skärmavbild 2019-10-21 kl. 11.56.28.png

Nu har du kopplat ihop dina konton och kan börja publicera dina inlägg

Det bästa med att schemalägga inlägg är att du kan se till att du har ditt innehåll på Instagram klart för en viss tid framöver, så det inte blir något som behöver stressas ihop. Du kan också schemalägga inlägg till tider då du inte har arbetstid (dock rekommenderar vi att du alltid är där och interagerar med dina följare när inlägg publiceras). Till och med Instagram TV kan du schemalägga via Creator Studio.

För att skapa ett inlägg gör du såhär:

  1. Tryck på Skapa inlägg längst uppe till vänster.

  2. Välj om du vill skapa ett inlägg för Instagram-flöde eller IGTV

Publicera på instagram med facebook_4.png

3. Välj det konto som du ska publicera inlägget för.

Publicera på instagram med facebook_5.png

4. En funktion vi ÄLSKAR som inte har funkat med andra publiceringsverktyg är att man kan direkt tagga in rätt konton. Som vi som ville tagga in vår kund Printdekor. Skriv bara ett @ som vanligt och namnet så får du upp en lista. Kom även ihåg att tagga in en plats så du syns i platstaggen med ditt inlägg.

5. Välj video eller bilden som du vill använda dig av.

6. Längst ner har du även en box du kan klicka i för att publicera samma inlägg på din Facebook-sida

Publicera på instagram med facebook_6.png

7. Längst ner till höger har du knappen Publicera. Klickar du på pilen bredvid så får du upp alternativen Publicera nu, Schemalägg eller Spara som utkast. Så du kan göra det som passar dig bäst. Om du schemalägger så postas inlägget automatiskt den tid du väljer. Kika in på vår Instagram så ser du hur detta inlägg blev.

Publicera på instagram med facebook_12.png

8. Om du behöver hitta igen ditt inlägg för att göra redigeringar eller bara vill se vilken tid det publiceras så går du in i menyn till vänster där det står “Innehållsbibliotek”. Där hittar du alla dina senaste inlägg och kommande.

Publicera på instagram med facebook_13.png

BRA JOBBAT!

Nu har du ditt första inlägg publicerat och klart, gillar du våra tips och prövar att använda dom själv? Tagga gärna in oss så vi får se era resultat och kan dela med oss av allt grymt som ni gör!

Har du ont om tid eller inte får till det? Då vet du att du alltid kan maila oss på hej@lemaun.se

Reposta rätt på dina sociala kanaler

Reposta bilder för att bygga ditt eget content, hur gör man det på rätt sätt? Vi har tidigare skrivit ett inlägg om vad UGC (User generated content) är, det handlar om att få sina kunder och följare att skapa relevant innehåll åt dig. När någon lägger upp en bild som du vill dela vidare så kallas det för att reposta bilden, men det gäller att du gör det på rätt sätt annars kan det se riktigt illa ut för ditt varumärke.

 Vi tänkte hjälpa dig med hur reglerna ser ut, så du kan sköta dina kanaler snyggt och rättvist. Låt oss börja med en riktigt spännande statistik (för det vet du att vi gillar). UGC är 76% mer trovärdigt än branded advertising. Det är också en bra strategi för dig som vill leverera innehåll men inte har tid eller möjlighet att producera allt själv.

Det här betyder inte att du ska börja dela andras inlägg kors och tvärs, utan att fråga om lov. Flera fall prövas just nu då företag har använt innehåll och bilder utan lov från ägaren, och med våra starka lagar kring copywright så är det stor risk att företagen faktiskt kommer åka dit. Det är skaparen som äger rättigheterna, även om era produkter är med i bilden, filmen eller nämns i texten.

Att använda andras innehåll handlar alltså om att fråga om lov och att ge kred till den som tagit bilden eller skrivit texten när ni använder innehållet. Du måste respektera kreatörernas innehåll och inte stjäla deras innehåll för er egen vinning. Många av de som skapar riktigt bra content är fotografer, skribenter eller content kreatörer som faktiskt livnär sig på just detta.

Oftast så blir personerna bara glada att du tycker de har skapat så bra content så du vill använda det i dina kanaler. Men bara om du frågat om lov. Skicka ett DM, mail eller personligt meddelande (lämna inte bara en kommentar), för att fråga om lov. Du kan gärna använda denna mallen: 

Hej NAMN!
Vi såg den här fina posten på ditt konto, och undrar om vi kan få dela den i våra kanaler? Självklart med full fotocred (vi taggar dig i både bilden och i texten).
// FÖRNAMNFÖRETAGET

Får du ett OK från kunden eller kreatören? WOHO då är det bara att dela, fast kom ihåg att tagga in personen i inläggen där det används.

 

UF - Skapa er strategi

Så, när det här publiceras har vi precis ställt oss på scenen och snackar content, influencer marketing och sociala medier med ett gäng härliga UF-företagare.

Var du med på föreläsningen och har hittat hit? KUL! Vi hoppas ni är grymt inspirerade till att sätta igång, vi tror att ni har alla möjligheter att hitta era vägar framåt i sociala medie djungeln. Som vi har pratat om typ hela stunden så är det så viktigt att veta vad man ska prata om, varför man finns där man finns och vem du pratar med.

För att hjälpa er på vägen har ni världens bästa canvas att ladda ner här, tänk till och svara på alla punkter så utförligt ni kan, så har ni er egen handguide när inspirationen tryter eller ni är osäker på om ett inlägg passar i ert flöde.

KÖR HÅRT!

Östersund - Missa inte

Vi älskar när det händer spännande saker här i Östersund som är kopplade till Content eller Influencer marketing. Så vi vill tipsa om det här eventet som arrangeras av Regional exportsamverkan Jämtland Härjedalen.

Kom och lyssna till Ellinor Sätterqvist, tidigare marknadschef Daniel Wellington, Martin Vister på Eivy Clothing och Mikael Persson, Engcon. Inspireras och interagera med företagare som delar med sig av vilka vägar de har tagit på en internationell marknad och byggt starka varumärken globalt, bland annat med hjälp av influencers.

Boka din plats via länken: http://bit.ly/LyckasGlobalt

Mer information om eventet hittar du här

Vi ses där (så fort vi är klara med vår egen presentation för UF deltagare om just influencer och content marketing).

Hur berättar man en story med swipe effekt på instagram?

Vi älskar att höra berättelser, men hur kan vi förmedla berättelserna digitalt?
Om en bild säger mer än tusen ord, hur många ord kan då flera bilder säga?

En bra berättelse förmedlar en känsla hos mottagaren, om vi känner något i kroppen så gör det att vi tror starkare på det som berättas. Känslorna du känner kan vara alltifrån ett skratt, eller tårar till att känna medkänsla eller ironi. För att kunna fånga och förmedla en känsla så behövs det att fotografen är närvarande och delar ögonblicket. Texten tillsammans med bilden kommer skapa din story. Lyckas du få till en bra berättelse så kan du också räkna med att ditt engagemang kommer att öka, dina kunders beteende ändras och människor kommer att känna något när de stöter på ditt varumärke.

92% av konsumenterna vill att annonser ska kännas som en story

Har ni provat swipe funktionen på instagram? Den är perfekt för att kunna berätta en story. Hur du gör?
Dela upp din berättelse i tre bilder.
Bild 1 - Ge din åskådare en överblicksbild som gör att man förstår vad inlägget eller artikeln handlar om.
Bild 2 - Gå lite närmare, det gör så du fångar känslan av att du får komma in i sammanhanget.
Bild 3 - Zooma in ordentligt på något som händer, då fångar du betraktarens uppmärksamhet.

Såhär kan du tänka vare sig du arbetar med instagram, artiklar, tidningsmagasin eller innehåll över huvudtaget. Men jag tänkte berätta lite mer om hur du kan använda det just för instagram.

Använd det på instagram

Vill du så kan du applicera tänket och bara med hjälp av swipe funktionen lägga in bilderna som nummer 1,2 och 3. Men man kan också skapa en helt annan känsla om du lägger lite mer tid för att få bilderna att flyta ihop.

stori.png

Jag utgår i detta inlägg från att alla kanske inte har photoshop/illustrator eller Sketch som jag ofta själv använder när jag gör dessa sliders, men vill visa att man på andra enkla sätt kan få till det alla fall. Men för att få dom att sitta ihop behöver ni använda er av någon av ovanstående program (vad jag vet).

När jag har satt ihop bilden i datorn så ser den ut såhär.

Denna är gjort i Sketch, där 3 bilder bara lagts efter varandra. Om man inte har dessa olika program kan man också testa  Figma  i sin dator för detta.

Denna är gjort i Sketch, där 3 bilder bara lagts efter varandra. Om man inte har dessa olika program kan man också testa Figma i sin dator för detta.

När jag har en lång bild så tar jag fram appen Panorama crop som jag personligen tycker är enkelt att använda. Den hjälper dig alltså att klippa isär bilden på rätt ställen för att passa på instagram när du lägger in dom i swipe funktionen.

Efter du har delat bilden i appen så är det dags att lägga upp den på Instagram. Här nedan ser du hur du väljer att skapa ett swipeinlägg (alltså ett inlägg med fler bilder efter varandra som ett galleri).

panorama.png

Den här appen är superbra för kanske har du inte satt ihop en lång bild, kanske har du en liggande bild som du vill ska få ta plats. En snygg solnedgång kan helt tappa känslan när man måste skala om det för att bara synas på en slide. Då kan det vara helt rätt att använda sig av swipe funktionen för att få känslan av en bild och berättelse som tar plats.

Som i detta fall, här i version 1 klipps så mycket bort som skapar stämning i bilden. Medans i version 2 får jag med allt jag tog hänsyn till när jag fotade och känns mer rättvis bild av hur jag vill förmedla känslan till andra som ser den.

Som i detta fall, här i version 1 klipps så mycket bort som skapar stämning i bilden. Medans i version 2 får jag med allt jag tog hänsyn till när jag fotade och känns mer rättvis bild av hur jag vill förmedla känslan till andra som ser den.

I ett inlägg där du använder swipe funktionen kan du också leka med att lägga in en film, kanske till och med blanda film med bilder för att få ditt inlägg extra levande. Rekommenderar er verkligen att leka runt och testa.

Appar som SwipeMix och Scrl låter dig också skapa kollage som är scrollbara. Testa dig fram till din favorit! (Panoslice för android).

Kommer du ihåg att tänka på det här så har du betydligt större möjlighet att påverka din målgrupp till att känna och uppleva något som får dom att skapa en stark relation till ditt varumärke.

4 steg till en bra beskrivning på Instagram

Instagrams algoritmer läser av allt, bland annat hur länge dina följare stannar upp för att läsa din post. Därför är det viktigt att se till att ha en bra och engagerande beskrivning för Instagram. För ju mer engagemang du får på ett inlägg, desto mer sprids du med hjälp av Instagrams algoritmer. Dessutom gör det så du bygger upp en stark relation med dina följare.

Hur gör man då? Idag finns det vissa trender som skapar mer engagemang.

  1. Inled starkt
    Vi har några få mikrosekunder på oss att fånga uppmärksamheten så första meningen är så viktigt. Få följaren att känna och förstå vad inlägget kommer handla om.

  2. Ha en tydlig CTA
    Vill du öka engagemanget på dina inlägg och skapa en relation med följarna så är det bästa sättet att avsluta inlägget med en Call to action. Det kan handla om en fråga du vill ha svar på, att trycka på hjärtat eller en uppmaning till att tagga en vän.

  3. Se till att hålla tonaliteten
    När du skrivit din beskrivning så kolla igenom så det stämmer igen med tonaliteten på ert varumärke. Är det för mycket talspråk? För få emojisar? Gör du denna koll så kommer följarna lättare känna igen er och få en relation till varumärket.

  4. Hashtagga
    Kom ihåg att använda dina hashtags som är relevanta för inlägget. Hashtags är som en sökmotor för instagram så det gäller att hitta rätt för att nå fler potentiella följare och öka exponeringen. Läs gärna mer om hashtags här.

Snart kommer det sitta i ryggraden och du kommer märka att engagemanget ökar!

Hitta rätt influencer

Får du samarbetes förfrågningar men vet inte om det är rätt person för ditt varumärke? Eller vill du sätta igång med influencermarketing men inte vet vart du ska börja? Här får du en checklista för att göra beslutet lite enklare om du har hittat rätt influencer eller inte.

Instagramnamn
Namnet på influencern

Kategori
T.ex Mode, Herr, Famil eller Resor. Helt ok att fylla i flera.

Skärmavbild 2019-07-08 kl. 16.11.29.png

Följare
Spana in deras följare, de som kommenterar och gillar, vilken ålder verkar de vara i? Speciella intressen? Är det en målgrupp ni vill nå?

Engagemang
Hur mycket engagemang har de på sina inlägg? I form av likes/kommentarer eller delningar? OBS! Räkna med att sponsrade inlägg alltid har lite lägre engagemang, det är helt normalt. För instagram kan du använda dig av Triberr.com för att snabbt få fram engagemang. Då ser det ut såhär:

Deras innehåll och stil
Passar deras tonalitet och bilder med hur ni vill framstå? Endel har väldigt specifika filter vilket kanske kan göra att kläder ser annorlunda ut, medan de samtidigt kan få den tråkigaste produkten att poppa. Har de pratat om något eller står för något som går emot era värderingar?

Varför vill du jobba med personen?
Fundera på varför du känner att personen känns lockande. Vad är det som de kan sälja som gör att ni får relevant spridning och exponering?

Känns det fortfarande rätt
Maila personen och presentera ert företag, be dom återkoppla med referenser, andra samarbeten och mediakit (där de själva kan presentera sina siffror).

När du checkat av allt det här och det fortfarande känns och ser bra ut. Då är det bara att köra och hoppas på ett lyckat samarbete.


Därför ska du inte erbjuda produkter som betalning

För några år sedan var det helt okej för företag att erbjuda produkter mot inlägg på sociala medier av influencers. Idag har det blivit en seriös bransch och här är några anledningar till att du absolut inte ska byta produkter mot inlägg.

  1. Ni kan klassas som oseriösa
    Influencers, stora som små, lägger mycket tid på sitt innehåll. Är ni ett företag som kontaktar influencers mot betalning i produkter så kan det slå tillbaka på er, kanske delar de ert meddelande och visar upp era orimliga krav. En mardröm för varumärket.

  2. Hårdare skatteregler
    Eftersom det är en bransch som växer så stramas och reglement åt. Nu är det tillexempel ett måste för influencers att skatta på produkter som fås vid samarbeten och kontrollerna är hårdare. Det innebär att de får betala 30% av värdet på er vara eller tjänst för att marknadsföra er.

  3. Få mer påverkan på innehållet
    Om ni betalar för er så har ni större möjlighet att påverka innehållet som ska produceras och se till att det motsvarar era förväntningar och kanske till och med kan användas i era kanaler (kom ihåg att avtala detta). Dock är det viktigt att komma ihåg att det fortfarande är influencern som känner sin målgrupp bäst och kan skapa relevant innehåll.


Vad kostar influencer marketing?

Ska du precis sätta igång med Influencer marketing och känner att du inte riktigt har någon koll på vad som är vettigt att betala. Det är i princip omöjligt att sätta en generisk prislapp, det beror på kvalité, räckvidd och uppdrag.

Men efter vår erfarenhet så finns det ett sätt att hålla koll på om det är ungefär rätt pris du betalar.
Formeln du kan tänka på är räckvidd + arbete + nisch

Är det en influencers som har 2500 följare + arbetet + du väljer en profil som är nischad mot den målgrupp du vill ha = en ungefärlig kostnad på 1-2 kronor per följare.

Är det en influecers med över 10.000 följare + arbete + inte så nischad utan mer allmän = En ungefärlig kostnad på 0,5 - 1 krona per följare.

Se till att alltid ha en budget klar inför kampanjer och samarbeten med influencers.


3 tips varför du ska låta influencers skapa ditt content

Influencer marketing är inte bara ett helt fantastiskt sätt att marknadsföra sig på, det är också en hemlig ingrediens för företagets content. Influencer Generated Content eller IGC som det kallas i branschen, innebär alltså att influencer producerar innehåll åt dig. Men varför är det så bra?

  1. Spara tid och pengar
    Ofta kan det kosta en liten summa extra för att du ska få använda innehållet influencern producerar. Men räkna då på vad det skulle kosta dig att anlita en fotograf, studio, stylist och rättigheter på det. Ni kommer inte undan billigare.

  2. Innehållet pratar med din målgrupp
    Eftersom influencern har en följarskara som du vill nå, och hen vet hur man bäst pratar med dem, så får du innehåll som är relevant och intressant. Din tankeverksamhet? Noll och ingenting!

  3. IGC kan utveckla UGC
    När följarna ser att en influencer engagerar sig i ert företag, visar upp era produkter på ett inspirerande och relevant sätt. Så är det lättare att själva ta åt sig budskapet och man kan också se att deras följare i sin tur börjar dela med sig av dessa varumärken i sina flöden. Då får du helt plötsligt User generated content (Användar genererat innehåll) som du om du frågar om lov kan få använda i ert innehåll, om ni känner att inlägget passar med er övriga strategi.

IGC

Behöver du inspiration så kika gärna in på Ideal of swedens instagram, de är mästare på just IGC.


Hur använder jag Hashtags på Instagram? #nybörjare

Har du sett alla hashtags i dina sociala medier, men inte förstår nyttan? Vill du få ditt konto att växa och öka exponeringen? Då är användningen av # nödvändig. Vad gör då Hashtags? Jo man kan se dom som en sökmotor för sociala medier. På såväl Instagram, Facebook och Twitter används hashtags för att förklara vad bilden handlar om, och på så sätt kunna nå din målgrupp.

Hashtags gör så att dina bilder dyker upp i din målgrupps flöden utan att de nödvändigtvis följer dig. Antingen när de själva söker efter inspiration, eller när algoritmerna känner av att du använder en hashtag som den tror att en användare kan gilla kopplat till dennes tidigare sökningar, gilla markeringar eller kommenterarer.

Hur gör du då för att använda hashtags på rätt sätt på Instagram

  1. Använd max 30 hashtags i varje inlägg, det är gränsen och skulle du överskrida det så kan du få funktionen eller till och med kontot avstängt.

  2. Researcha vad din målgrupp är intresserad av och vilka hashtags som används på dessa inlägg.

  3. Blanda breda hashtags som är allmänt kända som t.ex #love men så också till att använda nischade taggar som #sweetparentlove

  4. Ta ALDRIG bort eller ändra hashtags, då klassar algoritmerna dig som en bot och slutar exponera ditt inlägg.

  5. Använd hashtaggar på relevanta språk, finns du bara i Sverige så använd även svenska taggar.

Såhär skulle ett exempel kunna se ut, tänk att vi ska lägga upp den här bilden:

Instagram hashtag

Då skulle vi kunna använda breda hashtags som #dog #dogsofinstagram #doggy #mountain #outdoor
Sen lägger vi till några mer nischade hashtags som #outdoordogs #mountaindog #samojed
Och säg att vi är ett svenskt varumärke som säljer hundmat då kanske vi ska lägga till #swedendog #hundmat #hund #människansbästavän

IMG_80A7638A289C-1.jpg

Om du använder hashtags på rätt sätt så har du möjlighet att få ungefär 10% mer engagemang på dina inlägg, och upp emot 50% mer exponering. Inte illa för lite hashtags va?

Se till att följa upp statistiken på hur många som hittar ditt inlägg via hashtags så du ser om du använder rätt taggar.

Men kom ihåg, det här funkar bara om du också har bra och relevant innehåll för dessa hashtags!

#Körhårt


5 tips att lyckas med dina sociala medier

Bara i Sverige så är det över 8 miljoner användare av sociala plattformar, och de flesta företag har idag någon eller några kanaler som de försöker hålla uppdaterade. Men hur gör man för att få sina sociala kanaler relevanta och i slutändan kunna leda till affärsmålen?

  1. Vem pratar du med?
    Något man ofta glömmer är att fundera på vem du pratar med, vem vill du ska engagera sig i dina sociala medier. Gör gärna en fiktiv person, beskriv vilka intressen den har, hur den lever och hur ni kan underlätta eller underhålla hen.

  2. Välj plattformar med omsorg
    Ni behöver inte finnas överallt, vart finns er person som ni vill nå? Instagram? Facebook? Podd? Linkedin? Alla plattformar ni tar er ann måste ni underhålla och sköta dagligen, det tar mycket tid. Så satsa hellre fullhjärtat på en kanal, en sköta fyra stycken med lillfingret.

  3. Sälj är inte allt
    Många företag försöker sälja, i varje inlägg, gör inte det. En bra regel är 80/20 regeln. 80% värdefullt innehåll för mottagaren 20% säljande inlägg.

  4. Vad är värdefullt?
    Gå tillbaka till din person, kan du ge den tips som hör till ert område? Säljer du garderober kan du regelbundet visa bästa tipsen för att hålla ordning, lyfta fram spännande personer med häftiga stilar eller hitta andra vinklar som gör att din målgrupp fastnar och blir intresserade.

  5. Analysera
    När ni haft igång er kanal ett tag så behöver ni kolla på vad som funkar, och vad som inte funkar. Statistiken låter er få en insikt i vad er målgrupp gillar och inte gillar. Satsa mer på det som får mycket engagemang och våga tänka om.

    Och den absolut största missen som många gör:

    Sluta prata om er själva och leverera istället riktigt värde.


Såhär startar du din egen podd

Är du sugen på att starta en podd? Podcasts är ett fantastiskt medie för att stärka sitt varumärke och skaffa lojala kunder. De som lyssnar på en podcast är 41% mer benägna att gå in på en hemsida som rekommenderas i podden.

  1. Bygg ditt koncept
    För att få till en bra podd är konceptet A och O, vad ska du prata om? Hur många ska prata? Ska det vara gäster? Vilka punkter ska alltid finnas med? Ett tips är att döpa podden till något intressant, heter ni “Skobutiken” så döp inte podden till “Skobutikens podd”, det är inte lockande. Istället kanske den ska heta “Vem fyller skorna?” och prata om ämnen som lockar målgruppen.

  2. Skaffa rätt utrustning
    Hur mycket pengar kan du investera i utrustning? Att ha ett bra ljud är nämligen A och O för att få lyssnare att fortsätta lyssna. Men det behöver inte vara dyrt. En tumregel är en mick per person. Koppla mickarna via USB in i dator eller till ett ljudkort eller inspelare. Läs mer om utrustning här.

  3. Skapa manus
    En viktig punkt är att ni inför varje avsnitt har ett tydligt manus. Vad ska ni prata om? Annars är det lätt att ni upprepar er själva, glömmer bort viktiga ämnen och tappar dynamiken.

  4. Ljudintro och outro
    För att berätta att podden börjar och slutar är det bra att ha ett eget sound i början och slutet. Du kan hitta massa bra jinglar och musik på Epidemic sound eller Audiojungle till en liten summa. Intro bör vara mellan 5-15 sekunder och en Bumper (som kan användas mitt i podden, vid tillexempel byte av ämne) 3-7 sekunder.

  5. Redigera podden
    När ni har spelat in ert avsnitt så är det dags att redigera podden. Det finns massa olika program, och de funkar hyfsat lika. Mitt tips är Audacity som är ett gratis program du laddar ner till datorn.

  6. Omslagsbild
    Alla poddar har en omslagsbild (1200 x 1200 px rekommenderas), fundera på hur din omslagsbild ska se ut, vilken känsla ska den förmedla. Ska den vara tecknad, fotad, bara text? Se till att den syns i flödet i poddappar, behöver du inspiration så kolla vilka omslag ditt öga fastnar för.

  7. Ladda upp podden
    Sen är det dags att få ut podden till publiken. Det här gör du genom olika ljudhotell, bland annat finns podbean eller libsyn. Det är via dessa du sedan får ut ditt avsnitt till Podcaster, Spotify mfl.

    Nu är det bara att sätta igång och producera poddavsnitt. En tumregel är också att släppa avsnitten, samma tid, samma dag minst en gång i veckan. Kan du inte hålla detta på längre sikt så kör säsonger. Spela in alla, eller iallafall de flesta, avsnitt innan säsongen sätter igång!

    HA SÅ KUL!